TTC – odpovědi na otázky v anketě Datová centra 2.díl

tech_chodba

ttc teleport logoNa otázky v anketě Trendy v oblasti datových center nám odpověděl…

Jaroslav Beneš a Radek Majer, společnost TTC


1. Jaké hlavní trendy můžeme v oblasti datových center očekávat v roce 2016?

Tlak edukovaných zákazníků na snižování ceny se jistě odrazí ve zlepšování efektivity datového centra. Čehož lze dosáhnout modernizací non-IT technologie, nebo výstavbou nových kolokačních ploch. Modernizace z pohledu návratnosti nedává moc smysl, proto spíše predikujeme výstavbu nových prostor.

2. Co bývá pro zákazníky nejdůležitější při výběru služeb datových center?

U komerčních kolokačních center jasně vedou tyto požadavky v tomto pořadí:

–       Znalost personálu datového centra s nonstop provozem

–       Dodávka napájení (ideálně 100% dostupnost)

–       Bezpečnost prostředí celého datového centra (securita)

–       Dodávka parametrů prostředí (teplota, vlhkost, čistota)

3. Které služby DC se nejčastěji na Českém trhu prodávají a nabízejí?

U komerčních kolokačních center klienti převážně využívají pronájem prostoru – sály, racky, kanceláře, sklady, trezor. Způsob zabezpečení prostoru (securita), zálohované napájení a zálohované chlazení. U nás klienti navíc využívají i služby LONG-HANDS, Zákaznického portálu, CROSS-CONNECT a dalších.

4. Jakým směrem se plánujete vydat vy?

–       Naslouchat klientovi a společně s ním vytvářet prostředí pro jeho potřeby

–       Ukázat klientům, že standardní služby datového centra je možné dělat i jinak (efektivně, SLA, společné týmy lidí, transparentní billing atd.)

–       Maximální otevřenost vůči klientovi

–       Edukace trhu, klienta i konkurence v oblasti nových služeb

–       Edukace klienta, proč to děláme tak, jak to děláme

 

Více se dozvíte na webu TTC Teleport

Share Button

Přidej komentář jako první k "TTC – odpovědi na otázky v anketě Datová centra 2.díl"

Zanechte komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.

*